Youre not serious?

Alltså helt jävla seriöst! Ska det vara såhär?! Jag tar inte hur mycket skit som helst! Svartmåla mig du, fast du vet att det är DU som är boven i det här sk dramat! Det är MIG du ska be om ursäkt till och inte tvärtom! Och anmäl mig om det känns bättre lilla du, INGA problem!




Fan vad skönt det är att få skriva på en dator igen! Kan inte ens förklara känslan av att få känna ett TANGENTBORD och inte en touchtelefon! ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG NJUTER! ♥


Nej nu ska det inte skrivas något mer om arga eller ledsna saker, ska smita och vara social istället.
Ledig imorgon så jag passar på att njuta bara. :)


Ha en fortsatt trevlig kväll. (:
Bjuder på en bild från när jag var i sthlm och globen och grejer,
här är en bild på mig från hotellrummet. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Sabina

Åh vad fint och långt hår du har fått :D

2011-01-19 @ 09:07:38
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Jag heter: Rebecca

kikar in :)

2011-01-21 @ 22:47:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0