Rest in peace my sweet little furball

Mini

Du var min blyga lilla tjej, men somnade gärna i min famn efter massa ost-ätande, och var gärna på rymmen flera dagar i sträck så jag fick vända uppochner på lägenheten för att hitta dig. Jag och din syster Nikki kommer alltid att älska dig. <3


9 Juli 2010 - 6 Februari 2012


Mini, du var min blyga lilla tjej, men somnade gärna i min famn efter massa ost-ätande, och var gärna på rymmen flera dagar i sträck så jag fick vända uppochner på lägenheten för att hitta dig. Jag och din syster Nikki kommer alltid att älska dig. ♥

9 Juli 2010 - 6 Februari 2012

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

R.I.P Mini <3

2012-02-06 @ 21:02:02






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0