I feel sick!

Idag har jag bara spytt, städat och torkat spyor! Fy fan vad illa jag har mått. >.< Mensvärk är det värsta som finns, men jag önskar bara att illamåendet försvann med tabletten jag tog.

Har ni några tips på hur jag ska bära mig åt när jag mår sådär illa? Det värsta jag vet är att spy, jag äter hellre insekter än spyr. Usch!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Usch usch :( <3

2009-04-08 @ 21:24:51
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Mamma Melissa

Köp postafen på apoteket. tog sådana när jag väntade flickorna och visst hjälpte de mot illamåendet (är egentligen åksjuketabletter)men jag blev totalt avdäckad. Du kan ju också prova sådana där seasickness-band, finns också på apoteket.



Sedan tuggade jag alltid gaviscon, kanonbra! både mot halsbrännan men också som ett lock när man hade kräkts sisådär 35 gånger på en dag (ja, de första fem månaderna med flickorna var en pärs...).

2009-04-09 @ 02:37:21
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Jag heter: havergal

Skaffa en ríktig och hyfsat rik karl som kan fixa det

2009-04-10 @ 21:22:14






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0