Think outside the box.

Alltså, jag försöker som sagt att hålla modet uppe hela tiden, men det är inte det lättaste. Förvirrad över typ allting, maten är slut, inga pengar förrän kanske om jag har TUR på måndag. >.< Det är illa. Men men jag har klarat mig utan mat förut så varför ska jag inte kunna klara det igen?

Imorgon blir det Communicare, det kan jag GARANTERA! Ska dit och prata med min coach, får se om psyk ringer mig imorgon också så att jag någon gång kan få en jävla tid där så jag får ur mig allting. Mina vänner ska inte behöva lyssna på mig älta hela tiden. Så då kan lika gärna en professionell psykolog få göra det. Hoppas bara att jag får en som jag kan lita på och som inte är dum i huvudet. >.< Har någon ett tips på en bra psykolog?

Nuu blir det till att dricka upp colan som jag har kvar sen ska jag peta lite på Sandra och tigga om en cigg. ;)

Vad har ni gjort i helgen? Snälla svara på den här frågan, jag är ju nyfiken. ;)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus P

Jo det är ju Måndag imorrn så man får ju hoppas på det bästa ^^,

2009-08-16 @ 17:17:29
URL: http://mpersson.bloggsida.se
Jag heter: Marie Matsson

Ja dom enda på vuxen psyk som jag vet är bra är Antia & Pia Gummus. <3<3

2009-08-16 @ 17:24:22
Jag heter: RAGNHILD

nu är det som såhär va, att du vet redan vad jag har gjort hela helgen. ;D



<3

2009-08-16 @ 17:38:10
Jag heter: Micka

Varit på communicare idag ?



PUSS . <3

2009-08-17 @ 18:16:47
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Nina

åh psyk är så jävla sega innan man får hjälp,, jag har inte fått hjälp än och jag pratade med dom i maj.. :S

Men vännerna duger bra så länge ;)

I helgen var jag full, :P

Puss

2009-08-19 @ 13:13:39
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0