Sorry.

..för inlägget inatt jag var redigt full och mådde skit. Idag är det bättre, men inte riktigt bra.
Har precis kommit hem, var ute på krogen igår med Örjan och Svensson. Innan det var vi med Emma, Jimmy och hans gamla festarpolare. ^^ Kul hade vi iallafall. :D

IDAG HAR JAG ÅKT I EN TOYOTA SUPRA! :D
Kolla själva. :p



Här har ni en bild på mig från igår, jag var ganska slut hade badat flera gånger så mitt hår lever sitt eget liv. :p


Och en sak jag håll på att skratta ihjäl mig åt var DETTA! xD
Jimmy hade skoskav i ena foten så Emma lånade ut en sin toffel.
HAHAHAHAHA! xD


 

EN SAK TILL! ^^
Den HÄR hunden representerar kärlek!
Roffe. <3



Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0