Damn!

Stod och diskade nyss och diskmedlet tog slut! >.< Irriterande!

BILD UPPDATERING!


Jag var jättetrött, men det är la vad solbrillor är till för? ;)


Imorse, väntade på skjuts av mamma till mässan.
Fy fan vad tråkigt det var där borta. :O
Men jag träffade Baffel där. :D Min räddning. <3



Snodde Andreas hatt, ser ni hur jävla blek jag var? O.o 
Men nu mår jag i varje fall bättre, hoppas på att jag hinner bli frisk tills på fredag!


Sen en bild på mig och Andreas från i lördags.
Nu börjar jag verkligen bli trött på den dåliga kvaliten! >.<

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Anonym

jag ser negativ ut:O

2009-09-23 @ 02:42:00
Jag heter: sandra

sv: jaq det håller jag med om!

2009-09-23 @ 17:56:12
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Jag heter: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, jag använder också brillor när tröttheten sätter in -hur praktiskt som helst:.))



Tack snälla du för din kommentar också!:.))

2009-09-24 @ 07:24:41
URL: http://mammamelissa.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0