Insomnia, so what else is new?

Jag har ett problem! För det första så har jag ganska bråttom just nu, ska snart springa ner till parkeringen till morsan. Det andra är att jag kan inte sova själv längre. Fan det är inte kul alltså. Någon som har någon idée vad jag kan göra åt det?
Igår kunde jag sova, eller hmm, blir det inte iförrgår nu? O.o Från söndag till måndag iallafall. :p

Jo, i natt har jag inte sovit någonting, druckit cola, rökt och kollat på gamla avsnitt på "På rymmen" det gick på tv4 för flera år sen. Fy fan vilken nostalgi jag har! Jävla tv4 som slutade sända det. :( Jag hade LÄTT varit med i det. :D Vet bara inte vilken kompis jag skulle vilja ha med mig. Jag har jävligt många killkompisar, kommer bättre överens med dom. Nu ska inte alla mina tjejkompisar ta åt sig, men ni vet vad jag menar, jag har tillochmed pratat med er om det.

Nej, nu vart det bråttom! Ska på "arbetsintervjumässa" eller vad det nu heter. 

Stay tuned my darlings. :)
Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Var du på mässan ? :O:O:O !!



PUSS!<3

2009-09-22 @ 15:56:51
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Anonym

jag å du skulle fan varit me på på rymmen! lätt!

2009-09-23 @ 02:43:20






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0