Make some changes maybe?

Jag sitter och funderar på hur jag vill ha min blogg egentligen. Jag har inget bättre för mig så jag tänkte faktiskt ta mig lite tid på att fundera ut det medans jag väntar på att Buus hör av sig. :) Jag har funderat på ett blått tema, sen på ett lila, men det har jag redan haft en gång och tröttnade på det ganska så snabbt. Hmm, vad ska man göra då måntro? Någon som har förslag? Var inte lata nu, tell me. (:

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Heej! :) Jag trivs som fisken i vattnet! Kan inte bo bättre, perfekt för Enzo också :)



Ja, det skulle vara trevligt. Jag dricker dock inte kaffe, men jag kan ju alltid dricka annat ;) Hahaha

2009-09-30 @ 21:58:51
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0