Oh give me a fucking break!

Alltså, fan att alla ska mistolka mig hela tiden! Jag mår dåligt! Done, complete! Jag vet inte hur fan jag ska bete mig i närheten av folk längre. Jag gör allt för att inte börja gråta eller kasta saker omkring mig. Jag gör allt för att inte skada mig själv. Men det är inte så jävla lätt att skriva "gulliga saker" jämt, när jag mår som jag gör. Jag respekterar dig till 100% MEn för i helvete, jag tänker inte trippa på tå hela tiden för att du kanske ska blir förbannad eller logga ut från msn, inte svara i telefon, mm. Vad tror du att det ger mig? JO skuldkänslor och jag mår ännu dåligare. Jag försöker verkligen VERKLIGEN!

MEn nothing back. Jo ett offlinemeddelande på msn och inte ett svar ens en gång.

Tack för att jag får må så bra!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Micka

Jag hoppas inte att det är mej du pratar om !

Några offline meddelanden har inte jag skickat.



<3

2009-09-02 @ 16:09:21
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Denise

men gumman då kom till mig då så vi får prata lite för du vet att jag lyssnar på dig och jag vill hjälpa dig om jag kan

2009-09-02 @ 19:04:14
Jag heter: John Löfgren

Hej där :)

ehm du frågade efter min msn på bdb men det stog ju att du är nästan alldrig inne där så jag skriver min msn här istället tänkte jag...puss puss ;)

[email protected]

2009-09-02 @ 22:28:26
URL: http://www.m-y-s.se
Jag heter: Anonym

Va e de som har hänt??? <3<3

2009-09-04 @ 16:41:12
URL: http://saymynamebiiatch.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0