Questions that need answers.

Längesen sist jag gjorde en sån här, så jag tänkte wtf! ^^
Snodde den av Fejdan btw. ^^

Har du pojkvän/flickvän?
Nej, hela den biten har gått käpprätt åt helvete!
Är du kär?
Tyvärr ja, absolut inte kul att vara olyckligt kär.
Hur tidigt stiger du upp?
När jag vaknar.
Vem/vilka vet mest om dig?
Markus, syster och Alex.
Gillar du att slåss?
Nej.
Vad ska du göra ikväll?
Försöka härda ut min mensvärk och kolla på någon film kanske. 
När var du senast full?
Fredags.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont?
Magen och ryggen.
Är du bra på att måla?
Haha, definitivt inte. xD
Vem kramade du senast?
Micka. :)
Vad längtar du till?
Fredag.
Vad heter dina husdjur?
Har inget, hade en katt, men den har flyttat till en kompis.
Har du körkort?
Nej, så fort jag får jobb, blir det körkort.
Favoritgodis?
Surt och salt.
Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska utan tvekan.
Sparare eller slösare?
Slösa.
Har du några homosexuella vänner?
Ja.
Bio eller promenad?
Beror på med vem.
Är du kittlig?
Ja, överdrivet. >.<
Rädd för insekter?
Njaa, rädd och rädd, mest äcklad. Tar inte i dom iallafall.
Anser du att du är stark?
Njarå. 

Eran tur! Kom igen nu, var inte tråkiga. ;o)

Vad heter du?
Hur gammal är du?
Var bor du?
Vad gör du? Typ jobb och så..
Vilka bloggar läser du helst?

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Hehe jag har tänkt länge på det, men när jag läste ditt inlägg så fick jag lov att skriva om det :P

kram

2009-09-09 @ 18:01:45
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Emma

Emma

22 i år jag börjar bli gammal :(

Västerås

Jag pluggar samtidigt som jag jobbar.

OJJ.. svår fråga men dom bloggar jag läser ibland har jag länkat till ;D

2009-09-09 @ 18:57:04
URL: http://lillyflorence.blogg.se/
Jag heter: Fade

Vad heter du? Tina ;)

Hur gammal är du? 27 - goin on 15. fniss

Var bor du? Nynäshamn

Vad gör du? Typ jobb och så.. Beteendevetare inom skola

Vilka bloggar läser du helst? Mina bevakningar, och där finns såklart du.

2009-09-09 @ 23:10:34
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: Emma

Emma (Back) :P

än så är jag 19

Det vet du ^^

"jobbar" i butiken i Våmhus och söker jobb

Se mina favoritlänkar på bloggen ;)

2009-09-10 @ 12:43:04
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0