Photogenic? me? Don't think so!

Håller på och ska ta bilder på mig själv som jag kan ha på mitt CV! Det är ju inte det lättaste uppdraget kan jag ju LUGNT påstå! GAWT DÄJMIT! >.<




Förresten, här kommer det några nya bilder på mina älsklingar!

Min älskade lilla tjej, har döpt om henne, så nu heter hon Mini, hon är en liten liten tjej. :)
Man ser inte så mycket med tanke på att gallret är i vägen, men det kommer upp fler bilder på henne när jag har en dator som har USB.


Pälsbollarna har fått en hängmatta också och DEN är populär kan jag ju lugnt påstå. :)
Blir dock en bild genom gallret igen, kan inte ta någon bättre bild på tjejerna i hängmattan.



Jag håller på med projekt STÄDA hemma just nu, nu vart det så att den sidan som inte är städad och fixad vart det bild på nu i bakgrunden. Men här är iallafall min älskade Nikki, fullt upptagen med att äta ost.


Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0