I have proof, i'm haunted!

Nu har jag ett bildbevis på att jag är hemsökt.
Det spökar som fan hemma, och är heller inte bättre här. Kolla bilden så får ni se.
Rakt ovanför mitt huvud och bakom mina ben. Creepy huh?
För er som är blinda.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

creepy;) du skulle ha vart med i våran gamla lägenhet på hallonstigen, där hände det oxå massa grejor, var tydligen någon gubbe som gått bort där. kram

2010-07-08 @ 22:58:27
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Jag heter: Dessa

Nej vad läskigt, berätta mer om detta. Vad spännande/intressant. Sånt har alltid fascinerat mig =)

2010-07-08 @ 23:45:15
URL: http://dessssssa.blogspot.com
Jag heter: Nnnn

Jag ser en väldigt suddig och mörk bild, antagligen tagen i en spegel. För mig är det där bara oskärpa vilket jag har sett i tusen bilder utan att det är spöken, tror du ser mer för du vill.

Tänker du efter kan det där vara precis vad som helst, hade du tagit med blixt hade det kanske varit nått att disskutera.

2010-07-09 @ 00:06:30
Jag heter: alex

"ok"

2010-07-09 @ 18:19:11






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0