Sometimes, you really need those minutes alone.

Kände att jag höll på att sprängas imorse! Var tvungen att komma ut, gick ur sängen, klädde på mig, tog en cigg, tändare, mobil, för att sedan gå ut genom dörren. Det tog i stort sett all energi jag hade för att inte slå sönder något på vägen ner för trappan.

Kom ut, tände ciggen och gick mot statoil! När jag väl kom dit hade jag inte en blekaste susning om vart jag skulle gå. Konstigt nog hittade jag ett mynt mitt på backen! Tänkte på en gång! "Heads or tails" Alltså singla slant! Krona var för att styra stegen mot första hållet som tilltalade mig, klave var för att gå hem och försöka lugna ner mig på egen hand. Det vart krona! Jag styrde stegen mot Våmhus, men vek av och gick bort till Communicare! Satte mig här utanför kl 06:55 och väntade ända tills min coach kom och öppnade dörren kl 08:00. Nu har jag varit här ett bra tag, snart dags att gå hem och hoppas på det bästa. Jag behövde verkligen som där minutrarna för mig själv, för att rensa hjärnan en smula. Men som alla vet så brukar det aldrig funka, men den här gången hjälpte det lite iallafall.

Tänk på den tiden när man var smal som fan, hade fan inte tid att glo på film och äta sig fet.
Det var bara jobba jobba jobba jobba, gå, gå, gå, sova sova sova.
Det resulterar i att man är SMAL! Saknar den kroppen! :(

Varför ska det vara så svårt?


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Kiwi

Det är inte svårare än man gör det. Vill du så kan du. Och jag vet att du kan gumman. För jag tror på dig!

2010-07-19 @ 11:18:01
URL: http://Missducky.eu
Jag heter: M

Jo jag vet det Rosie, har blivit dålig på att läsa bloggar nu för tiden överhuvudtaget. Känner mej nästan jämt lite småstressad då jag sitter vid datorn, vilket jag gör rätt ofta. Ja vi får ta och hitta på något snart! Är så jävla svårt att ta mej in till mora bara. :/ Ska in idag, men då ska jag på lasarettet, sedan träffa Emma en snabbis och sen kommer Maria och hämtar mej och syrran och då drar vi till vika igen. Är faktiskt nästan bara i vika på veckorna. Du och Emma kan ta bussen hit någon dag tycker jag och hälsa på mej. ;)

2010-07-19 @ 13:18:00
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: sara

tack för tipsen rosie<3

2010-07-19 @ 18:57:37
URL: http://samgoesfashion.blogg.se/
Jag heter: nettan

ojoj va smal du va där...

2011-09-18 @ 18:01:45






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0