The alcohol is starting to take over.

Känner att dimman börjar komma nu. Shit är fan rädd att bli alkis. Men det kan jag inte bli om jag bara dricker varje helg väl? O.o Ska fan sluta dricka så innihelvete! >.< Fast den dagen är inte ikväll. ;) Ska snart smita iväg och träffa David. (:

Skriver mer imorgon förhoppningsvis. (:


I'm the cutest thing. ^^

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Havergal Brian

tar gärna ett snack med dig, messa min msn om en tidsom du bergis är inloggad. Kram

2008-09-05 @ 19:36:15
Jag heter: Nina

Jo man kan bli helg alkis,, :P



Svar: Ja men jag har sagt åt han tusen ggr, det fastnar inte i hans huvud bara..

Men igår fick han se hur besviken jag var, jag var arg på han hela dagen haha, så nu tror jag han fattar faktiskt. :P

Hoppas du har det bra gumman!

Kramar

2008-09-07 @ 14:23:54
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Helen

Fin bild=)

2008-09-16 @ 20:34:29






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0