Charmed addict!

Kollar på Charmed just nu. Är så beroende av det. O.o Det har räddat livet på mig så många gånger. När jag bodde på hvb-hemmet får några år sen så mådde jag så dåligt. Många gånger ville jag bara göra slut på allting. På livet.. Då satte jag igång ett av mina vhs-band med Charmed. Det fick mig alltid på andra tankar.. Och it still do.. Kollar på några avsnitt om dagen bara för att få komma bort en stund. Det finns inget bättre botemedel. Charmed in my heart forever. <3

Ska ut och festa imorgon med några kompisar. Eller ja, det märks la om han kommer ihåg att ringa. :s Oftast så gör han inte det. Men only the future will tell. ;p

Nu ska jag titta vidare på Charmed.

Lägger upp en bild på min triquetra tattoo. I'm an addict allright. ;)





Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Angelica

Den där e såå snygg ;)

2008-07-15 @ 17:16:01






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0