Cry baby.

Jag har suttit och gråtit hela dagen. Tänkte på massa minnen från bla Mora, Fagersta, Ludvika, Mjölby, Lidköping. Allt på samma gång. Det blev bara en explosion av tårar. Det bara rann och rann. Inget stopp! Ioförsig så kollade jag på en film som fick mig att gråta ännu mer. Men efteråt så kändes det faktiskt riktigt bra. (: Jag kände mig nästan som en ny människa. ^^ Var ner på bolaget och köpte den nya X-idern också, var ju faktiskt tvungen att prova den. :p Trodde att det skulle vara godare.. För söt för min smak, men det funkar. ^^ Min favorit är fortfarande Smirnoff Ice eller En iskall Heineken. ^^ Nog pratat om alkohol. :p

Var köpte en glass med syster, vi gick till en park. ^^ Det var varmt som fan faktiskt, trodde inte det. :p Neeeej va fan nu harjag tappat stinget. O.o Skriver absolut inget intressant längre. Måste ta mih i kragen och skriva någon som folk vill läsa. ^^ Neej nu ska jag kolla på supersize vs superskinny. :p

Later..

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Den nya cidern är god om man dricker nån enstaka, men det är inget jag skulle bli full på hehe. :P

2008-07-03 @ 21:56:53
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Persson

Men gråt inte!!!! :(, vill bara åka ner och hålla om dig och trösta dig :(, synd att de inte går bara :(, ååååh inge kul att läsa att du mår så dåligt :(

2008-07-03 @ 22:22:56
Jag heter: Anna

Supersize vs superskinny är riktigt bra =)

2008-07-05 @ 00:13:35
URL: http://abackner.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0