Fear.

Jag och syster har kollat på The Ring 2 nyss. Storyn var bra, men 1:an var bättre på att skrämmas om man säger så. ^^ Men det var fan intressant att få reda på lite mer om storyn. :p Någon mer som har sett den? Lämna gärna en kommentar om det. ^^ Har haft en riktigt myskväll med storasyster. <3 Käkat massa chips, choklad och kollat på film. : ) I really appreciate that. <3 Vettefan vad som händer imorgon, det märks la. :p Jag vill ha en hamburgare! FETT sugen på en. :p Ser reklamer på TV hela tiden om den nya grillade whoppern, eller den nya chicken bla bla från mcdonalds. *suck* blir bara hungrigare och hungrigare. O.o btw, var och skrev avtalet idag. :D Så nu har Rosie officiellt ett jobb!! ;D

Syster gick precis till fönstret och kollade ut, konversationen blir såhär:
Syster: Står det någon där? *tittar ut*
Jag: Nej, inte nu. *går till fönstret och tittar ut*
Syster: Är det en människa som står där, eller är det en hund?
Jag: Ingen aning, men jag går då fan inte ner och kollar nu!
Syster: *skratt* Nej men tänk på att du brukar gå där på nätterna.
Jag: Ja, men då är jag full. Och då bryr jag mig inte.
Syster: Ja, det är sant. Man gör ju inte det. ^^

Sitter här och känner mig dum just nu. O.o Att man kan vara så innihelvete rädd för någonting som inte finns. :O
Vill inte leva med rädslan längre. Hur blir jag av med den?

Nu ska vi kolla på en till film. : ) Skriver mer imorgon. ^^

Later...



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Jag har sett den, inte så jättebra tyckte jag. :P

Gott med hamburgare!

2008-07-12 @ 07:40:49
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Okej :)

Vi ska typ inte göra nåt, va hemma bara.

Klart jag läser din blogg . :D

Kram

2008-07-12 @ 17:18:15
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Ja vi har ju barnvakt hela helgen..

Haha nja, han hatar vin,, han är inte så mycket för sånt där, han är tråkig :P

Så jag vet inte.. kram

2008-07-13 @ 14:01:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0