Laundry.

Har hållt på och sorterat tvätt en bra tag nu. Samtidigt som jag försöker tänka ut vad jag ska äta för någonting. :p
Blir förmodligen spaghettini med grönsaker. ^^ Faan det finns ingen ost. :( Har ej råd att köpa någon heller. Dom kostar för fan 60 spänn. O.o Någon mer än mig som hatar att tvätta? Alltså själva tvättningen är inget problem så. Men det är smutstvätten som tar så innihelvete med plats. >.< Syster har inte en så stor lägenhet och tvätten tar upp hälften känns det som. :s Så är det ju såklart inte, men det känns så. >.<

Är så jävla TRÖTT på att inte ha något att göra!.. >.<

Neej nu ska jag fortsätta att sortera min och systers tvätt.

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0