Quality time.

Var till Farsta idag och träffade syster och Mia. Vi gick till en butik som hette Six.
Hittade ett par jättefina örhängen där. O.o Men som sagt så får inte jag pengar förrän den 25:e augusti. >.<

Iallafall så frågade jag tjejen i kassan om hon hade någon halsband med en Triquetra på. Hon kollade på mig som ett frågetecken. "Som vanligt".. tänkte jag. Så jag visade min tatuerig i nacken och hon sa, nej tyvärr. Men Punk Shop kanske har. Jag ska fan kolla upp det.. Det är nog större chans Blue Fox har det. Men men det märks la när jag åker och kollar. (:
När jag och syster nästan var hemma fick jag syn på körsbärsträdet här utanför. ^^ Jag började plocka körsbär och syster likaså. :D Efter en stund så fick syster syn på en gungbräda. :p Bådatvå började asgarva men vi gungade på den. xD KLOCKRENT! Efter det gick vi till ett par gungor. Jag kände mig som ett barn på nytt. ;D
När vi kom hem så vart jag hungrig så gjorde iordning lite pasta med grönsaker och creme fraiche med smak. Är så  TRÖTT på det, men va fan det funkade. Efter det var jag fortfarande hungrig. Syster hade gjort iordning det vi käkade igår fast med cous cous. :p Så jag gjorde samma sak, det såg ju faktiskt GOTT ut. ;) Och det var det också. ^^

Nu har vi kollat på "The Bachelor" sen på Sex and the city. ^^ Börja bli trött nu så ska snart sova. Vi ska åka och bada imorgon. (: Märks om jag blir badkrukan i år eller inte. ;)

Klockren bild på mig som fluga. xD





Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mia

hehe snygga solisar!

2008-07-23 @ 11:18:39






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0