Rain.

Åååh vad skönt det är med regn. <3

Det är varit hur varmt som helst i flera dagar nu, jag svettas som en gris. O.o Och idag när jag och syster gick på stan så regnade det. Åååh vad skönt det var. (: Ooförsig så såg jag ut som en dränkt råtta efter ett tag. Men jag njöt. Åååh vad jag njöt. ^^

Håller på och kokar bulgur just nu till mig oxh syster. ^^
Vi ska äta kyckling shnitzel [stavning?] med tzatsiki och bulgur. ^^ Fy satan vad gott det ska bli! Inge mera spaghettini här inte. ;) Nu ska jag kolla hur det går med våran bulgur. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

Bulgur är gott ibland. :)

Ja jag tror jag kan ses den 29e. :)

Vad jag vet nu så har jag inget planerat. :)

Jadu hon är helt knäpp, fattar inte hur jag kunde va vän med henne.

Saknar dig med!

2008-07-21 @ 21:38:51
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0