Still bored.

Det känns verkligen som att jag har blivit överkörd av en buss. >.<
Dessutom så har min ischias [stavning?] kommit tillbaka!
FETT jobbigt! O.o
Men nu ska jag sluta gnälla om det.



Min kompis sitter och spelar på sitt Xbox 360. Jag fattar inte hur det kan vara så innihelvete roligt att spela. Jag har spelat ett spel och det fastnade jag för på en gång. ;) Spyro - A Heros Tail. <3 Jag och Erika brukade jämt spela det. ^^ Fan vad jag saknar henne. :( Men åker iallafall till Mora den 27:e som sagt. :) Kl är 11:28 just nu. Jag vaknade 05:30 typ men satte mig inte med datorn förrän typ 7. ;) Neej nu skriver jag bara massa strunt igen. O.o

Later...


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Nina

ÅÅ va jobbigt med ischas,, det hade jag när jag var gravid. :/

Varför har du det? :(

2008-07-19 @ 18:49:45
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: Nina

Okej. :P

Men ischas är ju att en nerv ligger i kläm, kanske du ska gå till nån som kan massera eller nåt?

2008-07-20 @ 09:47:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0