Confused.

Hur kan någonting kännas så rätt men ändå så förvirrande? Jag vet inte ens själv. >.< Jag kommer förmodligen bli i Lidköping tills efter midsommar någon gång om jag får. :p Fy fan vad jag saknar mina kompisar. :( Ska se om det lbir någon tripp till Mora snart. Önskar verkligen att jag kunde förflytta mig lika lätt som Leo (Ledsagaren i Förhäxad) "orbs".
Men så lätt ska det tydligen inte vara. : /  Det är fan jävligt synd att förhäxad slutade . :( Jag skulle hoppas på fler säsonger än 8 iallafall. 10 till hade inte suttit helt fel. ;) Fast jag tror att många håller med mig när jag säger att historien med Christie och Billie vart för mycket? Det förstörde liksom känslan av Piper, Phoebe och Paige lite. Dom var inte lika mycket i centrum längre som dom var förut. Nu ska jag sluta skriva om det. :p

Tänk om man kunde göra alla sina vänner lyckliga? Så att inga problem fanns mer. Men så enkelt är inte livet. Jag försöker alltid göra så gott jag kan för att mina vänner ska må bra. Jag kan vara ett svin, det kan vi alla. Men jag försöker iallafall.
Varför ska jag känna mig så förbannat förvirrad för? Blir snart tokig på mig själv. >.< Det finns inget fel, varför känner jag mig så fel för? SVARA NÅGON!! :(









Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0