Red wine is not my style really.

Sitter och dricker rött vin med syster för tillfället. Det smakar päck! >.< Men va faaan man blandar ut det med Schweppes så smakar det liite bättre. Ja, typ pencillin. O.o

Men syrran har blivit rund under fötterna nu. O.o INTE bra! Jag måste hiva i mig skiten nu.

Kommer förmodligen bli en videoblogg senare.

Pratar med min älsk för tillfället, det var någon som frågade honom vem han pratar med varav han sa frugan. haha Jahapp då var vi gifta då älskling. :) SAKNAR DIG!

<3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: AnnMarie Larsson

ser fram emot video inlägget ;)

Kraaam <3

2008-11-22 @ 22:55:54
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234
Jag heter: Persson

saknar dig med baby!! en videoblogg hade varit uppskattat :D <3<3<3<3<3

2008-11-23 @ 00:02:33
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Erika

pencellin smakar skit..!!!

2008-11-24 @ 13:55:34






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0