With a little bit help from my friends.

Fråga mig inte om rubriken, men det var det första som jag kom att tänka på. :p
Sitter och irnger och ringer atm. Har sålt 2 st än så länge. ^^ kl är bara 16:00 men nu jävlar ska det säljas mer! ;)

Nu är det fan inte många timmar kvar tills jag får pussa på min söt. <3

Har inte en susning om vad jag mer ska skriva om,
men det kommer säkerligen en update senare. :p

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Erika

Glöm mej gör de du.. gråter Hehe puss

2008-11-27 @ 17:07:55
Jag heter: Persson

iiinte lång tid kvar nu :D <3<3 snart sitter du ju på tåget ;) <3

2008-11-27 @ 19:02:39
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Erika

ja de gör han.. puss

2008-11-27 @ 19:52:51






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0