Drinking some beer with Erika.

Sitter och tar en bärs med min älskade Erika för tillfället. Vettefaan vad som händer ikväll, det märks la. ^^ Ska kanske men baaaara kanske ut. Det vart massa knas igår så jag vet inte hur mycket det blir. Men men så kan det vara.. :p

Har inget vettigt att skriva överhuvudtaget för tillfället. 
Tänkte bara uppdatera här innan kl blir 12 ;)
Ett inlägg om dagen som sagt. ^^


Erika, jag är så glad över att få träffa dig igen!
Har saknat dig som faaaan.
<3


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Vart helt ok ändå tycker jag! :D, om man bortser från "den där".. <3

2008-11-01 @ 13:26:43
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0