I'm thinking too much, but maybe that's good for me sometimes?

Nu är jag uttråkad igen.. Det är ingen som svarar så jag kan lika gärna skriva ett till blogginlägg. ;) Vi är bara 4 st som sitter och ringer idag.. Det kommer förmodligen en till vid 17. :p Han jobbar halvtid så det märks om vi når vårat mål den här veckan..

Iallafall så har inte huvudvärken gått över än. >.< Det bara dunkar och dunkar. Vet snart inte vart jag ska ta vägen. Vill egentligen hem och sova, men det är inget alternativ. För jag VILL jobba! Älskar verkligen mitt jobb, jag trodde inte att jag skulle ha sån tur med det faktiskt. Men men någon gång ska det iallafall gå bra för lilla Rosie. ^^

Nu sitter jag iallafall och tålmodigt väntar på svar från Västerås bostäder.. Hoppas verkligen att det kommer gå bra med lgh där! Det är som sagt bara 50 min från Västerås i Sthlm, så jag kommer kunna ha mitt älskade jobb kvar! :D
Jag vet att folk kan tro att Telefonförsäljare är ett skitjobb, men det är det inte ser ni! Alla tycker inte om det.. Det är sant, men jag ÄLSKAR det! Med tanke på att jag är en väldigt social människa så trivs jag med det man får prata med nya människor varje dag. ^^ Ett exempel bara: En kvinna från Mora tecknade ett avtal med mig och hon tyckte att jag skulle komma över till henne på en kopp kaffe när jag kommer till Mora nästa gång. :D Då måste jag ju faktiskt få skryta lite med att jag är bra i mitt jobb.


Problemen är la kvar, men inte inte lika stora längre Det känns skönt faktiskt. ^^
Neej nu var det en kvinna som svarade, så måste jobba vidare nu.


Det kommer upp bilder ikväll när jag kommer hem btw. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

sv:han växer så det knakar, åå vad trevligt med lön:P hihi kram

2008-10-07 @ 16:41:33
URL: http://marlene1983.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0