I could eat you up.

Jag är så SJUKT jävla hungrig! O.o Jag har inte druckit en endaste droppe alkohol idag. *stolt*
Men det kommer snart att ändras på ändå. Alkohol ska la finnas. ;)


Kim håller på och gör mat till mig. Tack för det gumman. <3

Jo appropå (stavning?) Kim! Hon kom hit igår och det var meningen att hon bara skulle stanna över dagen. Hon stannade över natten! :D Så det vart fest igår, massa skit hände men massa roligt också. :p Hon kommer stanna tills imorgon. Då är vi bakis och jävliga igen. :)

NU har jag bestämt mig vad jag ska göra med mitt hår! Markus mamma köpte hårfärg till mig, det ska snart skängas i håret på mig sen blir jag svarthårig igen. Ska EJ ändras på igen!


På den här tiden var mitt hår sååå snyggt! Saknar det! :/


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

vart iaf en öl åt dig ^^, och det heter inte "markus mamma" det heter ju "svärmor" ;) haha :P <3<3<3

2009-04-19 @ 01:49:42
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Bart

haha! jag får försöka bättra mig då ;P jag saknar dig (och jimmy med såklart) också, men tänk vad kul när vi väl träffas, då kommer det bli najs igen hehe :)

flytten ja... jag har ju sökt jobb som sagt och såg att det stog nått om en ledig etta på tuvan i masen, som adam skulle kolla upp åt mig och informera mej sen om den såg fräsch ut :) vet dock inte vilken ingång det var. Jag hoppas ju på att få komma hem igen, så jag ska ringa och tjata på dom nästa vecka och se hur det går med jobb :P



jag kanske ringer i veckan sen om de går för sig :D

ha de gött!



peace





2009-04-19 @ 16:45:06
URL: http://barrus.blogg.se/
Jag heter: Micka

Hade fan en jävligt rolig helg :D askalas blev jag båda dagarna oxå ;) haha.

PUSS ! <3

2009-04-19 @ 19:18:35
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: Jojj!

Tjenare bruden!

Vad göres? Själv sitter jag här med en öl i ena handen och ett as snyggt hångel i knät. ^^

Hoppas du får en bra kväll!

Tjohej!

2009-04-19 @ 20:11:24
Jag heter: jutta

du e sjukt fin i svart hår

2009-04-24 @ 01:28:42






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0