Now it's time.

Var längesedan jag engagerade mig i bloggen. Jag vet inte om det är intresset som falnar eller om jag bara har blivit en riktig facebook nörd. ;)

Markus har tagit hit sin dator, såå vi slipper slåss om min, men om man jämför min dator med hans så kan ju min ta och slänga så väldigt hårt i väggen. O.o Jag vill hitta på något! Men vad? Har ni några tips? Min läsare har smitit ifrån mig här också märker jag, det är ju inge kul. :( Är det något speciellt ni vill att jag ska skriva i bloggen för att intresset ska hålla sig kvar? I have no clue. Har tänkt på en annan sak också! ända sen jag och Markus vart tillsammas igen så är inte bloggen lika viktig för mig, den har liksom alltid varit ett get away om jag mår dåligt. Vet aldrig vad jag ska skriva när jag mår bra. Då blir jag bara stressad och irriterad och till slut struntar i det. Hmm, vad ska man skriva mer? JO! Slänger in någon bild eller två. :)


FRUKTANSVÄRD KVALITE! >.<
Men jag har svart hår och Markus är blond. ;)
Egot själv. ;)



Take care now, bye bye then.

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Kiwi

Du skriver det du känner för. Min blogg märks det när jag mår bra för då är det korta inlägg för det mesta. Men tänk inte på vad du ska skriva, utan låt bara fingrarna flyga över knapparna. Det är så man skriver bra blogg enligt mig. Och intressant;D

2009-12-15 @ 17:03:21
URL: http://kimkiwi.bloggagratis.se
Jag heter: Micka

Sötnosar :)



PUSS! <3

2009-12-23 @ 01:23:22
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0