It's like yesterday never happened, but still it did happen.

Igår var jag så jävla glad alltså! Fick lägenheten som ni kanske ha förstått? ;p På kvällen var det meningen att jag skulle vara hos *Saandroow. Men det vart inte så :/ Jag hittade ingen skjuts dit, det är en bit att gå kan jag säga, och i den här kylan så hade jag halvt frusit ihjäl. :/ Såå jag kände mig övergiven bara. Satt och kollade på några filmer och några avsnitt av SATC. Sen gick jag och la mig. Klockan var nog inte mer än 22. Tråkigaste och ledsnaste kvällen på lääääänge.

Idag ska vi på 80-års kalas. Morsans systers man fyller år. Såå det blir massor med smörgåstårta. ;D

Skriver mer sen..

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

åååh jag önskar att jag kunde ha tagit mig in :( men ikväll ska vi ha kul gumman :D <3

2009-02-21 @ 10:54:10
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Micka

Åhååå !! SMÖRGÅSTÅRTA :D mumma ! haha <3

2009-02-21 @ 14:44:21
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0