I tried it, and i lost it.

Jag har nu provat att spela Word challenge! Har kollat på Fade's blogg så mycket och sen sett att hon har spelat det med en kompis till henne, och jag tänkte liksom "A va faan det här ska la inte bli så svårt att slå.! A jo men visst! Släng dig i väggen Rosie! Kände mig verkligen som en unge på 7 år som precis ska börja skolan. Jag var totalt LOST! O.o

Fade! Du är min hjältinna! Det där spelet är helt enkelt för komplicerat för mig. O.o

That's all for me today.

Ska upp 6:00 imorgon ska nämligen åka in till Mora med Markus mamma.
Hon åker kl 7:00, så det är bara för morgontrötta och griniga Rosie att
kravla sig upp ur den så gudomligt sköna sängenvför att sen gå ner för trappan och se trevlig ut.
Wish me luck! ^^



BTW, fick besöksrekord idag.
:D
Tack för det allihop. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

haha ja det där spelet verkar ju svin drygt :P <3

2009-01-14 @ 21:48:37
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0