Sleeping beauty, hah! what a joke!

Det jag ville komma fram till med det här är att jag har vänt tillbaka dygnet igen, Känns jävligt bra, då jag ska bort till hi-vision idag kl 10:00 och prata med dom om hur det går där med allt. Liksom igår när jag kom dit var jag tvärdöd, hela jag såg ut som ett hejkomochhjälpmigmeningenkom. Såå idag ska jag se ut som en männniska! Efter hi-vision blir det soc eller ams tror jag, sen vet jag inte. Sakna dig förmodligen. <3

Slänger in en gammal bild på mig och Marie


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Fejdan

Det är det absolut. :( Kan dessvärre inte göra nåt åt det.

2009-11-24 @ 08:29:31
URL: http://www.fejdan.com
Jag heter: mariematsson

De var längesen de:D Saknar dej gumman! Var en trevligt kväll<3

2009-11-24 @ 19:06:07






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0