The strange boost of confidence!

Jag fattar inte vad det är med mig just nu, det känns precis som att jag skulle kunna krossa världen med mina argumentationer och talanger. Jag fattar det helt enkelt inte! När jag och Markus satt i bilen påväg till Ön nyss så kom det bara som en smäll på käften, ja för att ni ska förstå hur jävla plötsligt det kom! Jag vet inte om det var musiken av Rammstein på stereon eller om det bara var mina tankar som bara kom från de blå. Jag känner mig iallafall oövervinnerlig. Mår bra som fan! Och nej, jag går inte på droger. Nu tjatar jag, men känslan jag har i kroppen går inte att beskriva på något annat sätt än TOTAL kontroll!

Måste säga en annan sak också! Jag skulle lätt kunna skriva en bok om mitt liv just nu känns det som. Eller ja, mitt liv och mitt liv, jag menar allt som har hänt mellan mig och Markus och allt där emellan. Såg tillochmed framsidan på boken som hade kunnat bli skriven i denna minut. För att förklara det på ett annat sätt så kan jag säga att jag såg allt som i en film. En helt annan vinkel, jag såg alla tårar, alla skratt, alla underbara och hemska stunder. Det kändes som REN jävla frihet! Har verkligen seriösa funderingar på att skriva en bok om allt, det är kanske ett bra sätt att bearbeta allt som har hänt det senaste åren.

Vet inte vad mer jag ska skriva nu, men det är helt AWESOME att jag fick ner allt som jag hade i skallen. :) Hade jag försökt skriva ner det här senare idag hade det absolut inte gått så fort och inte lika bra och väl valda ord.

God natt!

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: erika

just do it.

2009-11-20 @ 11:32:48






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0