Thoughts about the obvoius.

Alltså det är en grej jag funderar på att göra. Jag har suttit i den här soppan länge nog nu. Funderar på att ta på mig några snygga kläder och gå ut och försöka att inte tänka på Markus, lättare sagt än gjort, men värt ett försök? Det är bara det att jag vet inte om jag ska tro på det som sägs just nu, eller om jag ska fortsätta som jag har gjort hittills och kanske bli lycklig en dag igen. Jag vet helt enkelt inte.

HT är påväg hit, har inte berättat för honom om det här än, men jag antar att det inte kommer komma som en chock precis. Får se vad som händer ikväll, ska snart ställa mig och diska och försöka tänka på annat, sen blir det mera Smallville och vänta på att HT hör av sig.

Vad ska ni göra ikväll? Jag är så sugen på att dricka och inte bara för att jag mår dåligt, en öl skulle faktiskt inte sitta helt fel. Jag ska försöka att låta bli, men det kommer inte bli lätt!

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0