Everybody have their needs, i have one of my own.

Jag ligger hemma i min säng, i min hatiska lägenhet och bara längtar efter att få mysa med någon. Jag bli snart tokig och hämtar ett gosedjur. O.o Jag har verkligen börjat förstå taltsättet: "Man inser aldrig vad man har, förrän man har förlorat det!" Snacka om att vara efterklok.

Nu har det varit bloggtorka ett tag igen, men det går som sagt i perioder. Men en sak är iallafall säker! Jag tänker INTE ta bort min blogg. Jag nämnde det i ett annat inlägg för någon vecka sen. Så om det är någon som har blivit orolig att jag ska ta bort den så är det luuugnt, den kommer stanna ett bra tag till. :) Hmm, vad ska man skriva mer?
JO! Min säng har lyckats gå sönder. Whoops. ;) Aja, den är fixad till viss del. Men shit vad jag verkligen behöver en ny säng. :O Det är väl prio nr 1 när jag får ett jobb, näst efter alla skulder förstås. Hmm, vad ska man skriva mer?

Vad vill ni att jag ska skriva? Tell me. ^^

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0