EVP maybe?

Alltså det är så mycket aktivitet här nuförtiden och det kan ha att göra med att jag mår som jag mår. Eller ja det HAR att göra med att jag mår som jag mår. Som jag skrev på facebook, när jag och Sandra Dee pratade i telefon så hörde hon att det var någon som suckade i telefonen, jag hade den i knäet och på högtalaren, så det var definiitivt inte jag! Efter en stund så hör hon precis som att någon growlar i telefon, alltså att någon skriker väldigt högt och försökte säga något, men hon hörde inte vad det var. Då var det klart! Jag sa till Sandra: "ta ditt pick och pack och ta dig hit fort som fan, jag vågar fan inte vara själv hemma längre!"  Hon frågade sina föräldrar, men icke så, så jag ringde upp Sagah, hon hämtade Sandra och nu är jag inte själv längre! Tack båda, jag älskar er. <3

Vet inte vad jag ska skriva mer, men får se om det händer något mer ikväll, hope not!

Nu har hon installerat sin dator och sina högtalare så Sandra Dee är boende här atm. :)

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: RAGNHILD.

känner nästan för att provocera skiten som är här och se vad som händer. ^^ (men antar att jag inte får det nej...)

2010-02-25 @ 01:00:36






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0