Lunch hour.

Har inget bättre för mig, då kan man lika gärna kasta in ett till inlägg med tanke på att ni är så missnöjda med min dåliga uppdatering. ; )

Sitter i vanlig ordning på UTA och drömmer mig bort till min säng med massa fluffkuddar och två meter brett täcke. ^^,

Har hållt på och städat hemma igår, med omöblering och grejer. Nu är det bara toan, vardagsrumsbordet och toan kvar, sen är det RENT! Eller nej förresten, ska slänga ut soffan, en fotölj och massor med kartonger, sen är det nog fan beboeligt igen. Iallafall så gott det går, för vantrivs, DET gör jag!

Nuuuu blir det till att fluffa vidare. : )

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Emma Back

Ska vi fixa så du kan åka på tippen med lite grejjer? Jag hjlper dig ^_^

2010-09-21 @ 12:36:25
Jag heter: M - livet med 2 diagnoser.

Man trivs alltid bättre när det är rent och fint! :] Vi måste ses snart :]

2010-09-21 @ 13:24:54
URL: http://meeela.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0