Something i can never have.

Rubriken har ingenting att göra med texten som kommer skrivas här, men jag har dålig fantasi!

Sitter på UTA, har lunch, men är inte nå vidare hungrig. Med tanke på att jag fortfarande inte har något internet hemma, så blir det här en tvättäkta surftimme! ;)

BTW! Den här bilden är ju bara FÖR snygg!  Sannie, som är GRYM på att rita har gjort denna på bröderna Winchester, Sam (Jared Padalecki) och Dean (Jensen Ackles)! Visst fan är hon duktig? :D

Tänkte fråga henne on hon ville rita en bild på systrarna Halliwell, så kanske man kan få köpa den! ;D

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: M - livet med 2 diagnoser.

Sannie är verkligen JÄTTE duktig! Det var ju hon som gjorde porträttet på mej och syrran :]



Sv: Hos Bengan nere på mora. :]

2010-09-15 @ 12:46:48
URL: http://meeela.blogg.se/
Jag heter: sannie

Ååh, vad snäll du är! <3

Ja, det skulle jag nog kunna göra. Skicka bilder på någon av de porträtt som du skulle vilja att jag ritade av ^^

2010-09-15 @ 13:48:04
URL: http://sannie,blogg.se






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0