Körkortet går framåt med stormsteg! Önskar...

foto0192 (MMS)

Körkortet går framåt med stormsteg! Önskar bara att jag inte hade alla andra tankar i skallen. Ibland vill jag bara vara ifred från allt och alla. Många misstolkar mig när jag säger som det är och är ärlig. Då är jag helt plötsligt årets bitch och lögnare och fan vet allt. But that's not the case! Jag kanske ska börja ljuga för alla och bli den alla tror att jag är? Alla som tror att jag är den personen kan dra åt HELVETE! Var bara det jag ville säga för denna kväll.


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: jutta

soft allt e som det dina missförstånd brukar reda ut sig sen blire kramkalas ju men hoppas du får körkortet snart gummz Puss

2011-02-21 @ 22:50:54
Jag heter: H

Välkommen i min värld, du är inte ensam. Sedan går allt runt i en cirkel känns det som också, när man lyckats ta sig hur, då kommer nästa elände, sedan kommer skiten som var sist tillbaka. Rent taget har man vänner upp till 20. Sedan finns de inte mer, och en del försvinner tidigare. Och de man har kvar är ev. vänner. Men de går runt med en liknanade känsla p.g.a tidigare vänner som vart falska av sig, och undrar om man är vän,fast de ser en som vän under tiden. Så i slut ändan går folk och titta varann med flaska blickar, och del kommer acceptera de har en vän som är falsk för de har inga andra att vara med. Man föds ensam och man dör ensam, det är något jag tror på. Och jag ser dej än som en vän :P Fast vi ej pratat på år och dagar. Hoppas du får körkortet, det är även det stora steget till ett bra jobb senare i livet, grejen är även den folk är avundsjuka på dig för det går bra skulle jag vilja tro, och nu skall de sabba för dig och vara energi-tjuvar och ta din kraft inför körkortet / H

2011-02-22 @ 01:00:39






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0