Ms clean

Jag har sådan städnoja så det finns inte i denna värld alltså! Kan inte sluta gå och plocka, dammsuga och skura..
Det måste ha med rökningen att göra. känner mig såååå rastlös, och för att inte gå och småäta städar jag helt enkelt! Bara min fot blir bra kommer det bli promenader och till slut jogging. Måste ju vara lättare att träna upp konditionen nu när jag inte röker iallafall! Ska klämma in jobbsökning någonstans här också.. Aja var bara det jag ville säga ikväll..

B a m s e 
. Älskade lilla snöboll .






Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Pikachu

Städmani får jag när som, rökare eller inte rökare. OCh sluta småät kvinna! ;) Ja, konditionen kommer bli enklare att träna upp nu när du slutat. Om inte annat så kommer det bli enklare att gå och du kommer bli piggare. Rökning förstör fakiskt musklerna, vilket leder till att man blir latare som rökare :) IT's true, all from my book by allen carr ;)

2012-01-25 @ 10:16:32
URL: http://itsmepikachu.wordpress.com






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0