Be the winner bitch!

Jag spräckte nollan idag. :D (alltså var den första som sålde) Kan inte skriva så mycket med tanke på att syster sover och borde göra det också. Hon är jättetrött.. Fast det är ioförsig jag också. ;) Ska gå och lägga mig aldeless strax. ^^
Btw, köper ny telefon imorgon också. ;)
W350i ;) googla på det, det blir för mycket skrivande annars. Syster lär väl typ döda mig om jag väcker henne med mitt skrivande på datorn. ;)


Kolla hur koncentrerad jag ser ut. ;p Det behövs, tro mig! ^^
Tror att jag har bitit sönder 5 eller 6 pennor nu. Haha



Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: mannn

2008-08-26 @ 04:34:52
Jag heter: mannen Havergal

Hej! adda mig!

2008-08-26 @ 04:36:35
Jag heter: Persson

de där "spräckte nollan idag" kan ju misstolkas ;) hahahaha XD... Men inte illa! :D, hoppas de går bra idag!, glöm inte att ringa farsan ikväll ;)

2008-08-26 @ 17:31:58
URL: http://mpersson.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0