Everything in words.

Nu är jag tillbaka i Stockholm igen! ^^
Det har hänt så mycket skoj men hinner tyvärr inte skriva det nu. :/
Ska nog fan snart sova, trött som en gris. Börjar ju jobba imorgon. ;)

Det som har hänt är att jag syster och morsan som sagt åkte till Växjö. Hade så roligt där! ^^ Det finns bilder på min bilddagbok:D Yees, det vart mycket festande i Växjö kan man ju lugnt säga. ;) Samma sak när jag kom till Mora. ;) Åååååh vad underbart det var att få träffa min älskade lilla kisse igen!! :D Träffade Erik också det var han som hämtade mig och morsan på stationen btw. ;) Dagen efter träffade jag Sara.. Det var inget såhär jäääätteunderbart som hände förrän Morafestivalen tog sin början.. Den sög men INTE sällskapet. <3 Ni är bäst! Ni vet vilka ni är. :) Jag kan nämna, Markus, Nina Ronny och Hugo, Erik, Erik, Sandra, Robin, Malin och maaaaassa fler. Orkar inte skriva upp alla. I love you guys. <3 Det vart som sagt ganska mycket festande. ;) Men fy fan vad kul vi hade. :D Det var ganska synd att jag inte hann träffa Erika så mycket. :/ Det får vi ta igen gumman när du kommer till sthlm. :) Jag har kommit i underfund med att Sandra och jag är faktiskt jävligt lika. :D Någon mer än vi som ställer sig och bakar kladdkaka typ 4 på morgonen? ;D KLOCKRENT!! Faan Sanda flytta ner till sthlm!!!! Ska komma till Mora och hälsa på snart igen. Klarar mig inte utan er.. Men det är helt underbart att få vara hemma med syster nu. Har saknat henne massa jättemycket!! Neej, nu ska jag lägga mig på soffan och dö en stund, sen blir det nog sova eller något sådant. :) Nervös som fan inför jobbet imorgon. Men det kommer la säkert gå jättebra! :D

Och btw, förlåt för att jag inte har skrivit nåt på en vecka. :/ Men som sagt så prioriterade jag mina vänner, katt och familj framför bloggen. Men skriver nu iallafall. :D Kan nog inte vara mer nöjd över veckan i Mora. :D Kommer och hälsar på snart igen loooovar.

Det kommer in bilder här någon dag. Nu blir detmacka med ost några asgarv med syster och sen sova. ^^

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0