Mission accomplished!

Jag känner mig verkligen som en ny människa. ;) Lånade duschen här hemma hos Jutta. ^^ Passade också på att sno en tröja av honom. ^^ Så nu har jag myst upp mig i hans soffa med Jockes laptop i knäet.. Har verkligen försökt att komma in på blogg.se i två timmar nu utan resultat. >.< Men ÄNTLIGEN så lyckades jag nu.:D 


Dagen på jobbet:
Sålde ingenting idag, men skickade iväg 3 offerter. ;) Såå det kanske blir sälj på det också. ^^ *hoppas hoppas* 
Något som kommer bli FETT härligt imorgon är att jag slipper åka 16 stationer. ;) Behöver bara åka fem. *ser nöjd ut*  Alltså annars så måste jag gå upp 11, nu får jag sova liite längre. :p får faktiskt sova till 11:30 :D


Det klockrena som har hänt idag som jag verkligen MÅSTE skriva ner här är följande: Jag glömde min matlåda på jobbet, kommer hit, steker pytt i panna. Allt är klart MEN det finns ingen plastbutt eller någonting: :O Jag frågar Jutta om det finns någon överhuvudtaget. Typ GB glass butt eller liknande. Han säger ja, fast det är fortfarande glass i den. :p
Jag: Ja men DET går att ändra på (med världens största leende. ^^) Skuttar in till köket, fixat två skedar ooch skuttar tillbaka till sängen. :D Vi äter glass och kollar på Sex and the City. :D Såååå nu har jag matlåda och mat tills imorgon.
Mission Accomplished! ^^


Nu ska jag vara social med Jutta. :)

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: marlene

gott med glass:P

2008-08-21 @ 22:42:45
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: mannen med styrka

varför ska en söt tjej som du arbeta när det finns karlar som kan försörja dig?

2008-08-22 @ 20:22:02
Jag heter: reine

sådär ja då har man kollat in din blogg och bra var den hehe kram kram

2008-09-11 @ 01:32:45






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0