Please stay away?

Jag har varit med om så mycket på sista tiden och jag orkar inte med någon mer drama nu! Jag försöker ordna upp mitt liv nu. Har äntligen fått ett jobb, nu kommer det bli att söka lägenhet. Måste ta tag i mitt liv nu. Orkar inte ta hand om ett till. Även fast du skulle säga, bry dig inte om mig. Så blir det så ändå. Din huvudvärk blir min huvudvärk och tvärtom. Orkar inte med det nu ****. Vi får se hur det bli med allt senare.

Att människor inte fattar att man inte orkar hur mycket som helst. >.<
Stay the hell away from me!





Alla mina vänner och min syster som ställer upp i vått och i torrt,
utan er skulle jag inte överleva!
Ni är min luft! Jag älskar er föralltid. <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0