System Overload.

Lyckades försova mig idag. >.< Kom 45 min försent till Vattenfall! FAN FAN FAN!
Men men om saker ska gå bra för mig för en gångs skull så måste ju någonting gå åt helvete. *suckar*
 
Iallafall så har jag vart och kollat på Ung08 på Kungsan.. Torils pojkvän jobbar som vakt där. Så vi stod och diggade. haha Inte alls våran musiksmak men det var klockrent. hehe. ^^ Toril har tatuerat sig nu också. About time säger jag bara! ^^ Finns bild på den på min bdb ^^ Kolla på den 12:e :p Så jävla klockren tatuering. ;) Och hennes pojkväns också finns på samma datum. :) Neej snart bli det nog fan sängen för mig. Annars så kommer jag somna på GM imorgon.
Inte bra. :s

Vart har alla mina läsare tagit vägen förresten? :(
Lämna en kommentar om det är någon som läser.
Dom uppskattas VERKLIGEN!
Blir lika glad varje gång. :D


Neej nu blir det fan sängen för mig.

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Persson

Försökte ringa dig när jag såg ditt sms, men gick inte :(, du hade väl stängt av den eller nå ^^

2008-08-13 @ 15:23:57
Jag heter: Nina

Gumman förlåt, jag har inte haft tid att läsa igenom massa bloggar den senaste veckan, därför jag inte har kommenterat nåt.

Hur mår du egentligen, verkar inte va så bra?

Sådär är det för mig också, så fort allt verkar gå bra i livet så dyker det upp nåt skit och förstör allt. SUCK. Lika så att när en självförtrodende byggts på lite så kommer det nån jävel och säger nåt elakt som man "råkar" ta åt sig av. :(

Men men man får väl se det positiva, att efter regn kommer sol. ;)

Saknar dig!

Kramar

2008-08-15 @ 08:08:33
URL: http://ninawikizz.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0