So alone without you.

Varför ska allt gå åt helvete för? Som jag skrev i förra inlägget. När någonting går bra för mig så måste det vara något som går åt helvete! Min coach ringde mig nyss och frågade om jag verkligen ville ha det här jobbet. Jag började nästan gråta. Varför måste jag känna mig så innihelvete jävla misslyckad för? Kollar på Ghost Whisperer just nu bara för att få fly från verkligheten. Har pluggat lite idag. Ska be syster förhöra mig senare när hon kommer hem. Trivs verkligen på jobbet jag har nu. Det är bara det att jag går igenom en jobbig period just nu. Känner mig så förbannat jävla ensam! :'( Where is everybody? Jag vet att jag har mina älskade vänner. Men jag är i sthlm och ni är i Mora/Fagersta/Mjölby jag känner mig så ensam utan er. :'(

Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0