Zombie.

Jag är verkligen som en zombie just nu. O.o Orkar knappt hålla upp ögonen. Men men det är smällar man får ta om man promt ska kolla på film till 3:30 ;) Gick faktiskt upp 8:15 Kan ni tänka er något sådant absourt? xD Rosie går upp vid 8! Det händer INTE ofta kan jag säga. :p Ja, ja nu ska jag inte skriva mer om det. ;)

Dagen på jobbet igår: Snacka om att jag hade kul igår! Jag sålde 4 avtal! :O Trodde knappt på det själv. :p haha. Men tro det eller ej, Rosie är toppsäljaren! Det är faktiskt första gången jag verkligen får vara väldigt bra på något. :D Det känns fett härligt kan jag säga. :p

Nää nu ska jag packa mina grejer och klä på mig. :p Ska träffa en person på T-centralen. :p Kan ju inte se ut som ett hejkomochchjälpmigmeningenkom. haha. :p



Btw, kastar upp en bild på mitt hår. :D



FAGERSTA! Here i come! ;D


Later...

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Mia

Vad fin du är i håret! Kul att det går bra för dig i jobbet. Kram /Mia o Athena

Jag heter: Nina

Jättefint hår :)

Va skoj att du ringde nyss, synd bara att du inte hade så bra mottagning hihi.

Kramar

2008-08-29 @ 12:58:50
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Jag heter: marlene

vad skoj att det går bra å sälja:) jobbade som marknadsundersökare förr å det e skoj bara man kommer in i det å får lite flyt:P ja nu jävlar får vi börja kommentera lite;D

2008-08-29 @ 14:10:25
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Havergal

håret jättesnyggt, prova blont till jul!

2008-08-30 @ 06:30:52
Jag heter: alex

vad kul att det går bra för dig :D



snart flyttar jag! :O :O

2008-08-30 @ 14:54:52
URL: http://iolin.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0