Do ya miss me? ;)

Jag har varit fett dålig på att uppdatera bloggen nu på sistonde, men jag har haft fullt upp. Eller ja, jag har hållt på med allt annat än att skriva blogg. ;) Meen jag SKA skärpa mig. Ammie ville ha videobloggar, och jag ska skärpa mig med det också. Ska bara se till så att min dator vill som jag vill.

Gårdagen var väldigt kul bortsett från en sak, men det fixade sig till slut. :p

Ska ut med Saandroo och hennes kompis Ebba ikväll. ^^ DET ska bli riktigt kul! ;D Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva, ligger i Markus knä för tillfället och vi nördar oss med en varsin dator. Det lär ju se ganska roligt ut. haha. xD

Ska snart in yill Saandroo vi ska bara kolla om vi får låna bilen till Vinäs. *hoppas hoppas*

Take care my darlings <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: AnnMarie Larsson

Heej..

vill du ha nån o bo med??

jag vill gärna ha nån o bo med =)





Puss <3

2008-12-06 @ 22:12:06
URL: http://ammiecool.webblogg.se/?tmp=2215234






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0