I'm longing for you.

Alltså det här med barn gör mig snart tokig! >.< Jag känner att jag verkligen verkligen VERKLIGEN vill ha barn!
Lägenhet och jobb är prio nr 1 nu alltså! Tänk om jag och Markus skulle få en lägenhet på rödmyren eller hindriksheden. Ooooooh vad man önskar alltså! MEN om jag mot all förmodan skulle få svar på lägenheten i sthlm så kommer jag flytta tillbaka på EN gång! Ska prata med dom på jobbet om det på torsdag när jag oxh Saandroo ska dit. :D

Neejjee nu blev det bara massa goja av alltihop. Nu går jag och lägger mig i sängen. Ska ev träffa Saandroo imorgon nämligen. :p Fast först ner på stan och träffa mamsen och in på For hin and for Ladies med älskling. ^^

Puss <3

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Vill också ha barn gumman :(, men man måste ha allt stabilt innan :(. Hoppas verkligen att vi får lägenhet på rödmyren eller hindriksheden jag också :D, älskar dig!! <3<3<3

2008-12-15 @ 03:44:35
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: marlene

mysigt med bäbis=) lovar att du aldrig kommer ångra dig:D

2008-12-15 @ 14:24:24
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Jag heter: Marre

heej!

nu har jag hittat hit till din blogg också!

hur allt bra med dig annars då?

kanske man ska se till att ses någon dag över en fika eller nå?=)

Kram

2008-12-15 @ 18:42:58
URL: http://marielouice.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0