The alcohol is back!

Ikväll blir det vin, kir och öl med Tanten och Saandoo. :D Det ska bli FETT kul. ^^

Nu har jag bara ett problem, vet nämligen inte hur jag ska kunna betala biljetten fram och tillbaka till Fjollträsk. >.< Men va faaan det ordnar sig. :p
Har druckit glögg med Tanten nu och käkat lussekatt det var så gott!  Tack tant! <3

Både Sandra och Tanten tyckte att jag verkade vara helt dum i huvudet när jag frågade en snubbe som precis hade betalat sin mat och allting på Dollar Store, om jag kunde få köpa hans glögg. haha Ja, men va faan jag hade ju glömt det! O.o Såå jag fick köpa hans. :D

Vet inte vad mer jag ska skriva nu, men sköt om er alla sötnosar. :)

Puss

Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Haha jag det är då bara du som skulle kunna göra nåt sånt XD men det är en del av din charm :D <3<3

2008-12-05 @ 16:27:29
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Anonym

Fjollträsk ett annat ord för Sthlm då kan jag tänka!! (haha)

2008-12-05 @ 19:27:33
Jag heter: Tanten

hehe.. ja du e ju som du e..!!!<3

2008-12-08 @ 02:46:35
URL: http://roosiee.blogg.se/






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0