This is for you guys.

Mina älskade arbetskamrater.

Jag slutade inte på GM pga er kan jag säga på en gång! Jag slutade pga av min bostads situation. Jag orkade inte med det längre. Hade jag haft en egen lägenhet i sthlm så hade jag självklart jobbat kvar. Ni betyder så förbannat mycket för mig.
Vill verkligen fortsätta att hålla kontakten med er.

Jag kommer snart och hälsar på igen. Saknar er som faan. <3


Personer som hunnit kommentera före dig :)
Jag heter: Markus

Ja du måste absolut åka ner och hälsa på dom igen, dom verkar vara roliga typer haha :D <3

2008-12-01 @ 21:45:45
URL: http://mpersson.blogg.se/
Jag heter: Em.

Taack :)

2008-12-02 @ 18:24:18
URL: http://powershot.blogg.se/
Jag heter: Igor

Jag trodde aldrig och visste fullt ut att det inte var på grund av oss som du slutade (särskilt inte på grund av mig ju :-)). Önskar dig all lycka som går att få med din älskade och jag vet att allting kommer att ordna sig för din del. Skönt att ha fått svar på varför du lämnade oss i alla fall.

2008-12-02 @ 19:01:49






Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0